Pages

February 20, 2009

Opposite gender attraction?

Assalamualaikum...
huhuhu...
sejak kbelakangan ni aku slalu join jadik comittee utk organise ape2 program...
so...bleh jmpe n kenal ramai org...
trutamanya opposite gender lah!(ehem,ehem..!)
ok...ok...btenang...
relaks...aku bukannye nak cari pakwe lagi...huhu....
cume pengalamn baru berinteract ngn opposite gender nih!

Pembaca:(Nape, sblom ni ko tak penah cakap ngan laki kew??)

Eh...penah...ngn Mr. Ch'ng...Cikgu SaiFul...

Pembaca:(Itu cikgu....student..?)

Ha'ah...buat pngetahuan korg...mmg aku jarang cakap ngn laki waktu skolah dulu...
jarang ok...bukan tak penah....
ok...maybe korang penah nmpak aku cakap ngn laki...
tapi...aku cakap ape je mase tu??

ni....aku nak citer time kite dah masok u ni....

bile dah masok u...pnggunaan henset pon berleluase...
dan kitorg mnggunakan enset tok brhubung...
so....
seperti yg korg tau....
girls memandang boys sebagai suke buat lawak...(ye ke?)
ntah la...tapi...
ape yg aku nak cakap kat sini...
dulu takde bnde 2 sume...
dan sekarang...kite dah ade satu knowledge yg baru...
iaitu...

bagaimana rasenye menunggu opposite gender utk mmbalas mesej....

haa...btol tak...
korg pon msti pnah rasenye ape yg aku rase....
hahaha....ade rase laen kan...?
tapi jgn risau...
opposite gender attraction adalah normal...
ianya FITRAH manusia....
Ya...antara lelaki dan perempuan ade 'magnet' di antara nya...
Ishq3x...kurniaan Tuhan...juga ujian...
aku juga prnah risaukan mnde ni...
tapi lama2....aku dah paham....
takpe...makin lame kite makin bnyak blaja bnde baru...
dan kite makin matang...

walaupon jiwa ku masih muda remaja....hahahaha...

2 comments:

  1. teha,
    ak =) je bc entry nih..
    though dat my teha lotpi(my enemy utk fans potter) dulu msti dah brubah..
    teha..bile la nk jmpe ni-
    nk g pj bleh..

    ReplyDelete
  2. bleh...mai la dtg...tgn aku sntiase trbukak...hahaha...
    meh2...

    aku dah brubah?(ehem3x)
    pe maksud ko...?

    ReplyDelete

Share your thoughts!