Pages

August 10, 2009

Hari Selasa ade ape...?Pasar malam!!!

Salam...!
Salam pasar malam!
Kat kawasan perumahan sebelah UIA PJ ni ade pasar malam setiap hari Selasa.
Dan setiap minggu, aku tak penah miss gi pasar malam.
Klu korg slalu g pasar malam,for CONFIRM korg akn nmpak muka aku.Hehe
:devilishgrin:
Aku slalu gi pasar malam ngn Farhana...
Macam dah sain kontrak plak ngn die ek...hehe
gi pasar malam mesti ngn die...
Sebab si Farhana ni suke sgt kat abang yong tau fu tu...
Eh silap...suke kat yong tou fuu...~hehe

Setiap kali aku g pasar malam
mesti aku tak tau nak beli ape
Farhana mesti tnye
"Fatehah,dah tau nak beli ape dah?"
Aku pon jawab
"Ntohle Farhana...aku pon tak tau nak beli ape..."
Jalan punye jalan...ade la gak mknn yg aku beli...
tpi biasenye sebungkus je la mknn utk aku yg aku bwk balik...
selebihnye yg org tmpah...
ha'ah,sape nk tmpah ngn aku barang pasar malam,satu barang charge RM1 tau!
hehe...takde r...guro je...

Pg pasar malam..ade ramai org...
klu tgah sesak tu mmg aku agak rimas r...
rase sesak,pening kpala tgok ramai sgt org
Tapi takpe...demi Farhana..akan ku gagahkan jua kaki ini melangkah...cheewaaaahhh!
:please:
Jalan jalan jumpe org...
Yang aku suke bile kite jmpe org yg kite kenal
Sebab bukan slalu jmpe diorg
Nak kene dtg bilik baru bleh nmpak batang idong...
Klu jmpe kat pasar malam,bleh bertegur sape..gurau2 ke...lepas rindu la katekan...hehe
Itu la yg aku suke pasal pasar malam...jumpe org yg kite kenal!

Itu je la kot stori pasal pasar malam...nk citer psal makann,mknn kat situ besa2 ja~
Sape2 rajin mehla datang PJ...hari selalsa tau!
Jumpe kat pasar malam...hehehehehe

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts!