Pages

May 14, 2009

Melalak la kamu sekuat-kuat nye!!Yeah!!

Salam...huhu
Aku ade exam BTQ 15 hrbulan ni...
So aku bace la nota...
smbil2 tu aku psang lgu nasyid kat laptop Adawiyah kawan aku..huhu
Selambe je aku pkai laptop die ek?Ishq3x...
Terime kaseh Ada...
Tapi mase aku tgah revise tu die ade exam math
so die tak gune la laptop die...

Aku pon pasang la lagu2 Raihan...Rabbani...InTeam...
Aku suke dgar lagu2 In Team
trutamanye yg mase die dtg KISAS wt performance lgu baru
TanpaMu...Pemergianmu...Sgenggam Tabah...
tp yg aku pling suke TanpaMu la...

Mase tgh aku studi tu aku pon melalak lagu TanpaMu tu...
Punye rr bes aku melalak...
rumate aku ade dlm bilik tu!
tgh studi BTQ gak, same cam aku
tp die klu studi mmg slalunye dgr lagu...
so die ok je kot...
tp tak tau la klu dgr suare aku yg 'sumbang' tu die jd tensen plk!Hehehe

yg pentingnye kat sini
keseronokan dapat melalak tu
tak dapat digambar kan!
hehe
korg try r...
biar la suare sedap ke macam katak bwh tmpurung ke...hehe
melalak je...
asalkan korg hepi...
aku haepi...
korg?

sama la jugak mcm nak exam
korg kene la hepi mase jwb exam tu
takyah pdulik korg nye jwpn tu btol ke tak
yg pnting korg ykin korg bleh jwb soklan tu
sbb sblom ni kan korg dah blaja
jangan riso...
insyaAllah Tuhan bg prtolongan..
tp klu dah rase soklan tu susah
jgn takut...itu UJIAN dr Allah...
so trime dgn hati yg trbuka...
jgn sedey...
senyum je mase jawab exam tu...(bak kata Khairul Syazwan)
insyaAllah otak lapang hati tenang...

Aku pon slalu gak gelak dlm dewan exam...
nak bg otak lege sket...
baru bleh perahhh!Tak gitu?

So ape lagi...?
Melalallalalalalalalalalalalalaaaaaaaakkkkkkkkk!!!!!
Yeah...

2 comments:

  1. yeaah!!!!!!!
    cayalah dtin..hak2
    lalalalalalaaaa~

    ReplyDelete
  2. jom mr hadi
    kite melalak sesama
    hahaha...
    lalalalalaaaaa~
    yg laen jom ikot!wuuu...

    ReplyDelete

Share your thoughts!