Pages

September 20, 2010

Blogs

Bismillahirahmanirrahim.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Kawan2 saya tengah semangat buat blog. Yelah, nanti nak masuk klas KOS 1110 kene buat blog.

Tengok2 diorg buat. seronok pulak. Teringat time zaman muda2 dulu.(cewah bajek dah tua. Aku dah '20'~)

Hmmm...terfikir balik. Kenapa aku buat blog ni yep?

Kak Syera tanya, "Datang drpd mana nama 'But The Question Is' ni?"

Aku pikir balik, bru ingat.

Aku buat blog ni zaman lepas SPM dulu. Time tu, ntah kenapa, dalam pale otak ni, penuh ngan soalan! Macam2, yang pelik2, yg aku tak pernah terfikir sebelum ni.



Contoh2 soalan yg aku terfikir ialah: Macamana nak define 'baik' dan 'buruk', sampai tahap mana baru kita boleh cakap org ni baik atau jahat...macam pikir benda2 abstrak la gitu. Huhu.

Pening gak la otak aku time tu. Siyes pening.

Maka tercipta lah blog yg bernama "But The Question Is" ni....


Hehehe. Member2 aku kat sini buat blog sebab amik subjek komputer. Korang pulak? Macamana? ;)

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts!