Pages

October 31, 2011

Uninteresting. So don’t waste your time reading it.

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Apa khabar korang?

Senyap je…?

Ke tak de orang ni?

Takpe lah. Saya tak marah.

Hmm.

Lama tak dengar khabar kawan lama kita ni kan?

Maksud saya blog ni lah.

Haha, saya datang ni nak cuci habuk dan sawang je.

Hmm.

Sejak bila blog saya ni jadi uninteresting?

Oh, lupa pulak. Nama blog ni sendiri pun dah memang uninteresting.

Haha, salah saya jugak.down on luck

Oh, well. Tak ada apa yang seronok pun saya nak cerita.

Dah, dah. Jangan scroll ke bawah dah. Tak ada isi penting pun yang saya nak sampaikan.unlucky

Yahoo!News dah tolong cerita pasal mayat Gadhafi disumbat dalam freezer supermarket sebab diorang nak ambil masa nak figure out what to do with his body. Oh my God. Mayat tak sepatutnya diperlakukan sedemikian. Mayat perlu dihormati, kebumi perlu cepat.

Looking for motivation and inspiration?

Well, don’t try to search for it in my blog. Ramai lagi bloggers luar sana yang dah post inspirational stories. Mine, well, suddenly I feel like I’ve lost the magic touch.46

Trying to search for some knowledge in Maths? No need to search it in here. Our lecturer, Dr. Pah dah pun terangkan dalam kelas tadi, every series that is Cauchy if and only if it is convergent. Siap dengan proof. Dalam buku pun dah ada. Tinggal nak pahamkan je.

Or you just wanna waste your time, trolling around others’ blogs just because you have time?

Haha, impossible. Aku tau korang semua busy.

Termasuk aku sebenarnya.

Well, it’s amazing kan, macamana busy pun kita, kita still ada masa untuk buat sesuatu yang kita desire nak buat.

Contoh macam aku tengah tulis blog ni. WTH. Woi, banyak lagi kerja lain kau kena buat, tau tak!!!studying

There. That proves it. If you only focused on getting everything done, you’ll end up being stressed out. 102So you need to release some pressure by doing something that you desire.

Yeah right. Alasan. Pandai kau buat alasan ea.

Ceyt.

Ahh, God is always there. He’s by your side all along.

1 comment:

  1. aku pun selalu buat yang suka buat. Yang x berapa suka tapi tetap kena buat letak tepi dulu :p

    ReplyDelete

Share your thoughts!