Pages

February 10, 2012

Dilema

Assalamualaikum.

Apa khabar semua? Moga sihat sentiasa.

 

Saya sebenarnya tak tahu nak tulis apa ni. Yelah, untuk memberi korang semua baca, saya mestilah mencari bahan tulisan yang berkualiti dan bermutu tinggi. Namun saya rasakan tak ada satu pun yang saya tulis tu berkualiti tinggi. Almaklumlah,saya bukan penulis buku motivasi.

Oh well, jika saya menulis bukan untuk anda semua, tetapi untuk diri saya sendiri, maka tidak ada gunanyalah saya menulis di blog. Lebih baik saya tutup blog ini lalu menulis untuk diri saya di dalam diari sahaja. Blog kan untuk tontonan umum?

Nak bagi nasihat agama, saya mintak maaf. Saya tidak pandai. Ramai lagi, dan lebih ramai lagi yang jauh lebih pandai dari saya. Saya cuma boleh kongsi ayat sahaja.

25:47

“And it is He who has made the night for you as clothing and sleep [a means for] rest and has made the day a resurrection.” (Al-Furqan, 25:47)

Dah malam, tido ea.

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts!