Pages

June 17, 2008

Post yang tak bertajuk!!!!

Haaa....arini aku dapat result test english n arabic aku....cube teka aku dapat brape?....Hehehehe......English ade 4 level.....lvl 3, 4, 5, 6 atau pon trus exempted...maksudnye takyah blajo trus la....aku...hehe....level 5 jer....arabic plak aku exempted....arabic ade 2 level....level 1 untuk yang takde basic arabic....kire ok la aku dapat exempted....soklan die susah ooo.....yang essay aku tinggal kosong!Tak jawab terus!Hihihi...tak paham ape yang die nak....

Dok kat sini ok la jugak...ade gak geng yang aku jumpe macam ku adlina....loghat die pekat wooo!!!Yang muka macam wadihah pon ade.....tapi takde sape dapat ganti the real person rite....huhuhu...

Ok la...aku nak pi pasaq malam nih!!Pukoi nam.....nanti aku sambung lagi naa!!!!Hikhikhik....

4 comments:

  1. ha33..org pure kedah.. mmg la ckp pn pekat...

    weh2..ha3..hg U mne ntah?

    ReplyDelete
  2. meh mahir tlg jwbkn...uia la..

    nway,,ok la 2...study smart k!

    ReplyDelete
  3. to anas af:
    Ceehhh.....

    to akmal:
    La....yang aku cakap CFSIIUM tu....ape?

    to mahir:
    thanks la mahir....susah2 je tolong jawabkan...hikhik...

    ReplyDelete

Share your thoughts!