Pages

September 22, 2009

Cuba check...ade name korang tak?(2)

Assalamualaikum!!
Wahahahahahahaha....kali ni aku nak bercerita pasal orang!!
Aku nak sambung post aku yg sblum ni...tak abes tulis pasal sume orang lagi...
So sekarang...carik name korang cepat and let see ape yg aku dah tulis pasal korang!!!Hehehehe...(gelak jahat)

Faqih Aqili
Budak ni bijak woo...plus bnyak pgetahuan agama...ye la,mane tak nye..name pon 'Faqih'...btol tak?

Wafiy Ariffin
Die ni plak suke men chess...mesti pale otak bergeliga mncarik strategi kan?Wuuu...muke pn comel!

Akmal Hayat
Die ni plak bg aku sempoi n sporting...rajin menulis blog (brbnding kawan2 die yg len kot)..n pandai wat lawak!Not bad, Akmal, not bad...a nice guy...mnghiburkan hati

Amirul Haq
Die ni plak aku dah kenal dari Form 1 lg...sempoi gak rr...n laen drpd yg laen!Good!Dan baik juga...

Shamirul
Yang ni pon sempoi gak...brutal pon ade...wahaha...jgn marah!Otai suda~

Hariz Hazwan
Sori la...tak kenal sangat sbb bukan sekelas...tpi nmpak mcm selamba n strait to da point...(hmm..btol ke?)
kreatif dan amat pndai dengan gambar dan kamera..mmg patut jeles kat die!

Zul Aiman
Hmm...what should I say about you...budak baik...yup,sempoi (lagi)...n suara sedap!Nasyid best!Nasyid KISAS no. 1!Hehe..

Izzat Naqib
Tak sempat kenal lama,but you're a nice guy...keep it up!


Anas Faris
Memang comited,dedicated his life to Kisas Gen52's database...I don't know how you do it, but it's awesome!Sebab tak ramai yg tahu buat,dan snggup buat...thanks to Anas the Sifoo!

Fikri Indra
Nice guy, too...and muka manis...good!

Ini untuk dak2 Kisas lelaki yg blogger shaja ye...yg girls aku tulis sblum ni...untuk dak2 UIA!Tunggu...sabar itu separuh daripada iman!Wakakakaka...




12 comments:

  1. sjak bler plak ak ske maen chesss...hu2

    ReplyDelete
  2. to anonymous:
    Eh,salah ea...wahaha...sori2...tgok kt blog mcm minat chess...takpe2...

    to layyinulharir:
    waaa...nmpak sgt aku nyanyuk dah ek!huahuahua...sori2

    to alfarabi:
    yaa...dun worie...nma UIAians bkal mnjelma tak lama lgi...

    ReplyDelete
  3. her2..aku otai ye???hehe..thx r..(kenapa x kate aku alim2 ke..hahaha..takpe r..ko kenal ako pun xlme..kalu aku tgk dlm list tu mostly dak2 501..so rs cam penghargaan wat ako..(cekodok..)

    ReplyDelete
  4. to shamirul:
    Laa...nape tak cakap awal2...bleh la aku tulis ko 'alim' dalam tu...huahuahua...
    ye r...ko pon tak kenal aku lame...hehe...kire ni pghargaan la wat ko kan?(bile nak bg aku cekodok?)

    ReplyDelete
  5. haha!
    nama aku! nama aku! nama aku!
    aku nampak nama aku!!

    asal banyak not bad??
    hehe

    ReplyDelete
  6. to akmal:
    Akhernye nmpak jugak...klu tak nmpak lagi,haish...3 kali jumaat je la jawabnye!hehe

    bnyak not bad tu mknanye bnyak 'Good'...
    not bad=good...btol tak? =P

    ReplyDelete
  7. to farah:
    wahahahaha...bio le die farah...die tgh excited lompat2 bile dah jmpe name die tuh!Hehehe

    ReplyDelete
  8. aku baik?? ye ke?? tapi ade gak org ckp aku yg sbaliknye....xpela..redha je...

    ReplyDelete
  9. to izzatnaqib:
    Ape yg org len cakap tu sbnarnye tak penting kalau kita kenal diri sndri...so believe in yourself ok? =)

    ReplyDelete

Share your thoughts!