Pages

November 9, 2009

Three Power F Girls!!(macam powerpuff girl pon ade)


Assalamualaikum!!Haa...ni la 3F paling berkuasa kt Uia nih...hehehe..Aritu kitorg kuar g Shah Alam,gi PKNS,Plaza Alam Sentral,SACC...aku ingat nak carik buku Dan Brown "The Lost Symbol"..tp yg aku jmpe kulit tebal punye...hard cover...RM99.90...takmo aku beli..huhu..nak carik yg kulit nipisnyer,mgkin leh dpt murah sket,tp kedai MPH kat SACC tu tak sebesar yg dekat Mid...so takde jual...huaaaaa T_T....Buku Dan Brown ku tersayang....Nak buku,nak buku,NAK BUKU TU!!!!!WArghhGGhh!!!



Latar blakang Masjid Negeri

Lepas tu gi cari kasut la,carik baju la...(besela org pompuan),fana lak gi beli bunga hiasan ngn pasu..cambes jerk nak hias umah ye fana...okey canttekkkk!Nanti ko hias umah aku plak ea...hehe

After jalan2 kat shoping complex tuh,falah ajak datang umah die,tp kene jlan kaki sket rr..huu..wokeh,kitorg ikot jer..lalu kat tmpat takde org,takot rr gak kot2 jadi mnde bukan2 ke..ade org tak btol ke..huhu...tu tgkap gmbar depan msjid tu,takde org kat situ melainkan ade 2 lelaki tgh dudok2 kat bngku berdekatan.Takot gak la kot2 laki tu pndang2 ke pew...aku plak pegang pen sbagai snjata...wakakakaka..okay pe!
 
Huuu~pandang kiri kanan, baca2 jampi...puhh kiri puhh kanan...huih..takut je jadi pape ke kat kitorg..kang tak jumpe dah...huhu..nau'zubillah~


Farhana, one of the "0832xx"



Falaha,"0832xx"..."Chumeylnyeee..."(kata farhana)

Sampai umah falah,mak die jamu makan nasik...kenyang seyh,ye rr..kat foodcourt da makan..kat umah falah makan agi ek..hehe..takpe2...dah abes makan,gi balik ostel,bapak falah antar skalik ngn falah skalik...


Kitorg gi makan kat FoodCourt,best r gak nasik goreng kmpung die,tpi pedass seyh!Aku makan bnyak giler lada..wakakaka

Blom sempat solat kat masjid yg cantekkk ni lagi..tgok la nnti klu datang lg bndar Shah Alam ni..klu berkesempatan,InsyaAllah...

Kalah aku ngn diorg bdua nih..hee~

2 comments:

  1. waah tehah..tak bley bla..
    jeles aku..
    haha
    naseb bek aku tak post pasal aku gi makan seafood kat pelabuhan klang tue..
    huhu

    ReplyDelete
  2. to anonymous:
    hek eleh wan..tak yah rr..aku tak jeles pon~
    hehehe..aku tak leh makan seafood daa~~~

    ReplyDelete

Share your thoughts!