Pages

May 22, 2011

New one.

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Heh. Once again, mula yang baru.

Tak habis-habis aku ni.

Ceyt. Aku dah cakap. Aku ada sebab kenapa aku buat yang baru. Bukannye saje-saje je. Korang ingat aku tak sayang pada followers aku yang dah mencecah 66 orang tu? Huh.

Lagi pun aku bukannya betul-betul tukar sampai 180 degree, aku cuma tukar domain and tukar penampilan. Itu je. Author, pen name, isinya pun masih sama.

Anyway, whosoever out there yang tengah baca post ni, congratulation, omedetto aku ucapkan sebab dah berjaya menemukan blog aku yang aku masih belum publicly announced ni. Walaupun mungkin, korang terjumpa blog ni secara tak sengaja.

Oh well. What should I expect.

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts!