Pages

February 22, 2010

Aku hilang

Bismillah
Assalamualaikum.


hmmm..tak tau la
aku rase mcm nak mnulis je skrg ni
rase mcm bnyak giler bnda yg aku pendam
dan bnyak giler bnda aku nak cerita
hmmm...
aku dok pendam time exam
nak cerita pada org lain
takut mnganggu la plak
so aku pendam.pendam,dan pendam
and i tell you what,depressive la jugak sifat pendam memendam ni
so jgn pendam2 k,nnti jadi mcm aku

mmg,ko akan depressed
sbb ko ade bnyak mnda nak crita,
tapi ko rase takde sorg pn nak dgr crite ko
then ko akan rase lonely
sbb takde sape nak layan ko
then ko akan rase rendah diri giler
sbb ko rase diri ko tak layak diberi perhatian
hmmm

Owh,shut up. It's just your own stupid feelings. You shouldnt feel that way.

no,no dont worry
aku tak pernah salahkan sesiapa atas kesalahan aku sndri
jgn ada yg rasa bersalah atau sedih ye
biase la ni...moody sket...ok? ;)

Hell yeah.Layan la sgt aku yg mngada ni. Why, am I not allowed to be mngada?

you know what?
aku pernah berazam
lepas je aku kluar dr bumi Pusat Asasi UIAM nih
aku nak larikan diri dri segala2nya
aku nak jadi org yg tak dikenali
aku nak supaya takde sorang pn akan mnyedari kewujudan aku kat dunia ni
aku akan slowly n slowly mengundurkan diri dr dunia ni

hurm
sbnrnya deep in my heart aku nak uji je
aku nak tapis
sbb aku nak tau
sape yg btul2 nak kenal aku
dia akn carik aku
bila aku dah mnghilang
dia tetap akan berusaha gali lubang cacing mane pn nak cari aku

huh.bnyi mcm idea bodoh.
yeah.i know im not that significant smpai ada org nak carik.

takpe2.yup,mmg aku rase cam idea bodoh pn
huh.me and my stupid mixed up feelings.
Why, is it wrong just to feel sad and confused with yourself?Salah ke?

no kidding.i'm still here,in this small black box.
you'll find me here.
until that one time.

2 comments:

  1. hurm tehah...aku akan cari ko sampai ke lubang cacing sekalipun~haha..kite tetap kawan selama2nya~

    ReplyDelete
  2. err...wan.masalahnye..muat ke kita berdua nak sumbat dlm lubang cacing tuh??

    hehehehehehehehehehehhe..guro je wan~

    ReplyDelete

Share your thoughts!