Pages

June 29, 2009

Pasal beg pon bley?!

Salam...

/hihi

Satu hari tu aku ngan Falaha bincang pasal beg.

Die tanya kat aku,tak nak bli beg baru ke?

Aku tak bekenan sgt pasal beg2 ni sbenarnye....

Pastu die tnya lagi.Klu ade org bagi beg kat Teha?

Aku pon pikir la jap.
Ade org nak bg beg kat aku?Tgok la klu beg tu kene ngan taste aku.
Klu tak,TAK PAYAH bg.

Pastu Falaha tnya lg.Laa..klu org bg,tkkan tak nak guna?

Ha'ah,mgkin aku tak guna beg tu.

Kenapa?Falaha tnya lagi.

Ye la,aku tak mntak pon org tu belikn beg utk aku,tetibe plak pegi bagi tu buat ape?

Falaha balas lagi..ye la...dah klu org tu suka kat Teha,mestila die nak bg hadiah pape ke kat Teha...so dia pon beli la beg tu nak bg kat Teha...

Aku balas balik
Klu nak bg,tp tak tau ape yg aku nak,tak de guna jgak.Nape,die ingat senang2 je...pegi kedai mane2,beli je ape2 yg die rase best utk bg kat aku,pstu bg kat aku.
Nape,die ingat aku bleh terima apa saje yg die bg kat aku?
Ape,die ingat aku ni MURAH sgt ke?senang nak dibeli ngn hadiah pape je?
(walaupun nadanya macam marah,tp aku tak marah pon)

Pastu Falaha angguk...ok...bleh trima...
Pastu aku tnya Falaha,klu ade org bg ko hadiah,
wlupon ko tak de la suka sgt,ko pakai tak hadiah tu?

Falaha budak baek...die akn guna hadiah tu...bukan macam aku...

Tapi...ade ke aku mntak ape2 dri korg?Takde kan?
Aku ni bkn jenis yg suka meminta2
Tapi klu dah aku btol2 nakkan sesuatu
taste aku mmg agak tinggi./wahaha
mmg susah nak cari bne2 yg btol2 aku nak.
hehe

Tapi aku tak mntak,kan?so tak yah susah2,tk yah nak cari.buat dono je.
(pembaca:lorh...perasan!kitorg bukannye teringin nak bg pape kat ko pon!)=))

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts!