Pages

July 3, 2009

2 July 2009.Tarikh KERAMAT.(Keramat la sangat~)

Pagi.Kol 8.10 am.
Gi ke LTD(Leadership n Training Dept.).
FRC ade sesi perlantikan jawatan bersama Bro Izdihar,Deputy Dean LTD.
Aku dilantik mnjadi Vice President 2.
:galit:WHATTTT??!!

Abes meeting kol 9.30 am.
Ustaz Nazri pnggil buat keje sket.

Sampai kol 9.40-9.50 am.
Gi makan jap kt UCafe.

Kol 10.00am.
Ade klas RIM(Religion in Malaysia).
Bold
Sampai kol 12 pm.
Gi teman rumate aku pg UKC2.Jumpa Fellow.

Lebih kurang kol 1pm.
Gi makan kt Zainab cafe ngn Falaha.

Sampai kol 2pm.(aku makan lama!)
Balik bilik,solat,tido.

:sleep:

Sampai 3.30pm.
Patutnye gi tangkap gambar kat STAD,gmbar FRC.
So bangun2 tido tros gi STAD ngn Falaha.

Tangkap gambar sampai kol 4.10pm.
Ade klas Fizik kol 4pm patutnye,so lambat r gi kelas.
Seb bek Madam Adibah tak marah.
:sobrakana:("Kluar dari kelas saya!".Wakakakaka)

Klas sampai kol 6pm.
Balik bilik solat.

Kol 6.15pm.
Gi STAD,nk settlekan dak pompuan punye tgkap gambar.
Alhamdulillah selesai kecuali sorang.
K. Nazihah.

Tunggu k. Nazihah,tak datang2 sampai kol 7pm.
Balik bilik,dapat mesej k. Nazihah ondaway nak blik umah daa...
:wala:tak dapat nak tgkap gambar die.
Aku tak makan malam lagi tuh.
Tetibe rumate aku offer char kuay teow die.
Alhamdulillah..thanks Ida...
:inlove:

7.10pm.
Gi bilik Yanti,amik senarai nama fasi dan anak buah.
Patutnye nak kene edar malam ni jugak.Tp sempat ke?
Tak,tak sempat.Tanye Majdi,die kate boleh nak edar mggu depan.
:siga:

Solat,bace Quran,sampai kol 8.30pm.
Start pnjam laptop Ida,taip name2 fasi untuk ditampal mggu depan.
Sambil mnyambil,bukak emel,blog.

Sampai 10.30pm depan laptop.
Falaha datang bilik aku tnye Math.Itu dan ini.
Sori r Falaha,tak fokus,so takbleh nak jawab.

Solat,kol 11pm g jumpa Shafiq Kamil,Presiden FRC.
Pulang blazer n kamera.

11 lebih.
Gi bilik k. Syera kat KC.Ingat nak amik assignment RIM nak print.
Last2 lepak kat bilik tu,k.Syera bg compilation paper Math3.
Suruh aku ngn Falaha edar2 kn kat dak2 ZC.
Die suruh bg kt Jaffar skalik.

Kol 12am.
Dapat mesej dari Shafiq Kamil,Majdi dan K.Hidayatul.
Nabil Marwan,budak DQ,UIA yg bakal masuk campus kuantan
Meninggal dunia.Die ade sakit bengkak hati.Innalillahi wainna ilaihi raaji'uun.
Naek bulu roma k. Syera mndgrnye.Yela,die pn DQ gak.

12.04am.
Gi jumpe Jaffar kt mesen ATM Bank Islam.
Bg kat die compilation paper tu.

12.20am.
Sampai bilik.Pastu kuar balik,pegi edar2 kan compilation paper kt dak2 ZC.

Sampai bilik Wan,12.30am kot.
Borak2,bncang2,Wan mntak tolong aku buat keje.
Ok.

Balik bilik,12.40am.
Laptop depan mata,Ida bg pnjam.
Sebelum aku mula keje,kemas2 meja dlu.
Pastu start guna laptop.

Sekarang,2.30am.
Tengah update blog.

5.30am.
Tak tido LAGI??

FYI,dari kol 7ptg td sampai kol 12 lebih,
enset aku dok mesej masok je.
tangan aku tak berenti2 balas mesej
kejap2 org ni hntar mesej,jap2 org len plak antar mesej.
sampai abis bateri enset aku,mampos.

Huh.busy woman plak aku harini.God,help me.God,help me.
:astig:

2 comments:

  1. salam...
    tak ingat dah cmne bleh smpai blog ni..
    t'tarik sb kite ade persamaan
    selamat bekerja untuk islam...

    ReplyDelete
  2. Wassalam
    Camne bleh smpai?tersesat dalam prjalanan kehidupan kot..hehe

    persamaan?hmm...
    yaa..slamat bekerja juga untuk anda...

    ReplyDelete

Share your thoughts!