Pages

July 24, 2009

Cuba check...ade name korang tak?

Salam...hehehe
korang da bace title post utk kali ni?
Huahuahua...aku nak citer SUMER kgkawan aku kat dalam post ni!!
Wakakakakakaka...(gelak jahat)
So...get ready!Hang tight!Jangan terkezut plak!



Untuk post kali ni,aku akan citer pasal dak2 KISAS dulu k?
Dak2 UIA,tunggu...
:devilishgrin:

:devilishgrin:


First,Bahiah a.k.a kembar aku.
Pernah dpanggil kembar oleh sir Saiful tyme g Penang dulu.
Baik,sopan,ceria.Berkaliber.Yang paling penting,cantik.Ade org minat.Hehe
:blush:

Nadzirah.
Die mmg rajin n comited dlm ape yg die buat.Bersungguh2.Bgos!Semangat...

Dhamirah
Mmg seorg ketua yg amat2 berkaki lebar a.k.a berkaliber.
pndai mmbahagi masa antara seorg budak 501 dan timb ketua umum...tabik springgggg!
:astig:

Idayu
Ceria,sporting,selambe!!Itu yg best...suke cuit aku..aku pon cam lyn je...hehe

Farah Afiqah
Senang bekomunikasi ngn die...selamba...go,Farah!

Nadhirah
Budak bijak wa ckp lu...12A1 SPM!!
waa...mmg komited dlm studi
Buat keje mmg kemas.

Hani!
Sopan n kiut nye Hani...Juga kemas n kreatif!bnyak pen kaler2...hehe

Maryam Fadhilah
Budak ni COOL giler.Tenang je wlupon ade masalah last minit.
Budak bijak woo...trbaik SPM negara tuh!!

Liyana
Yana sweet je...adorable la yana ni...pnyayang...kreatif jugak!terer melukis.

Shafiqah ma'on
COOL.Wow.selamba...mmg best.rajin studi gak tuh!hehe

Nusaibah
so soft...baik je...lembut...nice!kreatif...

Nuha
baik orgnye.sweet...tau ape yg die nak.Kreatif jugak!

Zunnur.
Rajin!.Sporting...Ade pndirian yg teguh.yg best nye die suka bg kek!Yay!
:woooh:

Mcwa.(Najwa Najihah)
Kuat struggle studi.tabik r.Yg bestnye,die suke bg aku mknn dlm loker die...keh3x...

Zati Hananin
Zati selambe yeah!!rajin studi...bdak bijak gak!hehehe...Zati~...

Izyan
Seorg kakak yg mmg berkaki lebar.baik ati...selamba...suka wat lawak!

Umizatul Khaliesah
Hah!Name pon sodap,muka pun cantik(ade kwn aku puji ko)...juga berkakilebar orgnya..

Husna Hanipah
Cool...slamber...sporting...besh!

Zawani
lembut je orgnye..sopan!Kiut plak tu...pakej yg lengkap utk buat isteri!keh3x...
:inlove:

Wan shaqirah
mmg baik.klu ade org demam,msti die jaga.amat2 jaga kwn2 die...
:sakit:

Amiera
Amiera is English.hehe..terer english nih.cool je org nye..rajin dok kt bilik studi...

Ieqa Az
juga english...yaa...sweet je org nye..baik...cool n happy sokmo...=)

Farihah
Farihah so sweet...baik hati...heart to heart pnya talking tau!love farihah...~
:inlove:

Yana
Abang...wakakaka...ko mmg sporting n slamber!!Rock man!!hehe

Wokeh.Takat sini dulu...takleh smbung..kang pnjang bejela2!tak sggup nak bace...
k...chow!
Tunggu la name korg disebut ea...hehe

11 comments:

  1. sket nyew discribe aku..hahahaha~
    mcm ade yg terlepas...seperti kate aku nie cumeyls dlm blik E-24!!!!! wahahahha

    ReplyDelete
  2. teha,

    sengih2 dah ni..
    kna tambah ag tu..
    musuh harry potter+org yg slalu nk join ko menyanyi~

    ReplyDelete
  3. to senn:Wahwah...budak pling cuml dalam dorm??Yeke??Keh3x...

    to mcwa:Hehehe..lupe nk tambah r mcwa...sori2

    to nuha:no prob~ =)

    to akmal:ni bhgian pompuan dulu daa~yg lelaki tunggu rr...hehe

    ReplyDelete
  4. teha dengki ngan aku...lalallala~ trase aura d cnie...ahaks.....

    ReplyDelete
  5. to yana:ade nama ko...dun wurie...

    to cunna:takde mase aku nak jeles ngn ko senn..sbb aku tau aku dah cukop cumeyl!hehehehe

    ReplyDelete
  6. huhu.teha.
    bru perasan name aku ade.thanks :)
    senang ke berkomunikasi ngn aku?huhu
    :P

    ReplyDelete
  7. to arabella:
    ye la...btol pew ape aku ckp...klu tak aku tak tulis kat sini..kan? =)
    tak tau la...tu skdr pndangan aku...
    dun wurie fara...be happy...

    ReplyDelete

Share your thoughts!