Pages

July 13, 2009

McLEAD continued

Salam...


Sambung story pasal McLEAD.Smpai mane dah kita?
Owh ye..ye..smpai meeting almanac tu ea...so meting tu kitorg dok atas karpet...
Dengar setiap wakil society bntang kat depan,FSCC taip masok dllm laptop.
Agak boring la jgak~...sbb rase cam tak pnting pon nak dgr ape yg kelab lain cakap.
Huhuhu..kesian diorg...So kitorg dok r lepak2 smbil sndar kat dinding(kitorg dok kat blakang mase tu,dok ikot society,so aku dok ngn Syafiq ngn Burhanudin)
Yang si Syafiq ngn Burhanudin ni,ramai plak yg dok lepak2 ngn diorg kat blakang...
Anas Mazli,Hanif Md Noor,Azam,Majdi dan ramai agi r...dok satu geng kat situ
Aku plak cam tak berteman jek...seb bek Shaz ade
Yang best(dan agak pelik bagi aku)
Tyme Burhanudin ke depan nak bntang utk FRC,ramai giler yg tepuk tngan!Cam meriah je!Macam la FRC ni lg beso dri FSCC gamaknye...
Nak kata terharu tu...boleh la...tp cam pelik pon ade...

Esoknye plak,mcm besa ade morninng stretch...pastu talk on "Event Management and Protocol" oleh Mr Syairoz.Bleh r nak kate best,tp talk die bg tu mmg brguna la...bagos!
Ade la gak aku tnye soklan...besa2 ja...(mcm aktif plak aku tnye2 soklan)wakaka

Petang tu talk lg...
"Leadership from Islamic Perspective" by Bro Izdihar
"Student activities:Constitution at CFSIIUM" by Mdm Rose
Nama FRC ade disebut mase dalam talk ni,dan skli lg,mmg ramai yg tepuk tgn...(aku pon tepok skali la...kuat giler aku tepuk!)
aku pon tak paham npe diorg tpuk...tp aku takut la gak...
bukan ape..aku tkut...tpuk tgn je gempak,keje buat hampehhh~...

Tapi tyme talk ni mmg ramai r yg ngntuk~

:yawn::antok:
aku tolong gosok2 blakang k. syera n wan..sian diorg..penat ea McLEAD ni

Petang lg ade grup discussion,bncang nak watpe dlm TalenTime malam tuh.
Hahahaha...kitorg acting wooo...besa2 ja...
So malam tu TalenTime!!!
Klu nak tau...kitorg dpt no. 2!!Tak sgka lgsung!
:please:
Bukak hadiah reramai...makan sesame dlm grup..best gak r...

The next day,tiba la masenye nak balik
tpi pgi tu ade presentation of almanac by FSCC...so kitorg dok kat dewan
pastu ade sesi fotografi...ramai la yg jdik artis...ramai jugak yg jadik fotografer
flash sane,flash sini..aku sbnarnye agak kurang phm org yg suka tgkap gambar muka atau yg suka masuk dalam gambar
tapi aku tak pelik plak klu org yg tgkap gmbar mnde2 selain manusia nih!
Pastu kemas2 barang,beg,check out
rase sayang la plak nk tinggal2kan suma kenangan kt situ
tak bleh nak buat ape...kene blik PJ gak...

yg best nye..mknn nye mmg best2!tak tau nak cakap cmne r..korg sndri kene g tgok dn rase cmner...nyum2...sedapnye nikmat Allah bagi...fuhhh....
lagi...kat resort tu ade swimming pool!Yg pompuan tak leh mndi r...laki je...mase talenTime tu buat sblah swimming pool la...ade boyan skalik!Besh giler aku men boyan!!!
:woooh:

Hmmm...yg pastinye,setiap kenangan manis tu,pasti akn mbawa kenangan pahit...Bila kita dah rasa seronok,kemudiannye kita akan rasa sedih dan perit utk tinggalkan kenangan tuh.
Tapi ape yg kita bleh buat?Takleh buat pape...tinggalkan je la kenangan tuh...
Sbb tu la sumtimes ade org prefer taknak ade kenangan manis...sbb takut akn kecewa kerana trpaksa mnninggalkan kenangan tu...takutkan kekecewaan...
Kenangan..utk dikenang...setelah dikenang,rasa hmpa...sbb kenangan tu dah tinggalkan kita...
:anongnangyari:sedih je...

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts!