Pages

October 6, 2009

Ida tagged me!!!

Assalamualaikum...
Warkah buat Ida...rumate ku tersayang...huhu
Hehe...nak dibuat cerita....Ida tagged aku kat blog die...
Ni aku nak jawab nih!Hehe

1. Anda rasa anda Hot?
I'm not hot, I'm cool... =P


2. Upload gambar kesayangan anda
Toksah ngade...saje je nak tgok gambo aku kan?!
 
(sekadar hiasan..lol~) 


3. Kenapa anda suka gambar ini?



Mane...?Ade aku letak gambo ke?Wahahaha...gile ke hape kucing tuh



4. Biler kali terakhir anda makan pizza.?



Erm...bile ye?Erm...ntohle...dah lama kot!Tyme zaman kesultanan Melayu Melaka dulu kot! Takde la...makan kat KLCC ngn Falaha..dating dua org...jgn jelez!!!(erm...tgah tunggu org blnja pizza nih!Hehe)



5. Lagu terakhir anda dengar .?



Taking Back My Love, Enrique ft. Ciarra
(sebab Falaha dok nyanyi kat sblah aku)



6. Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?



Menaip...sambil2 tu pndang Ida tgah mnggeliat smbil tido pusing2 kat sebelah...takut Ida trjaga jew...huhu...sori Ida,kaco ko tido...



7. Selain dari nama anda sendiri anda suka dipanggil dengan nama apa.?



Teha
Fat (dulu tyme skolah rndah,bukan 'fat'=gemuk, tapi 'fat')
Teringin nak dipanggil 'Fate'=nasib
(cehh...macam citer Fate Stay Night plak)
 Panggil aku 'Nuur Al-Faatihah' lagi aku suke...=)
Mak pak aku pnggil Tiah, abang aku panggil Teah
(AMAT KURANG SUKA apabila dipanggil macam tu oleh org selain famili, kerana anda tiada pertalian darah dgn aku ye!Harap maklum)


8. Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan..

1. Amalina
2. Zati Hananin
3. Najwa Najihah
4. Afeefah
5. Akmal Hayat
6. Hadi Syafiq


** siapa no. 1 kepada anda.?
Kawan aku la...sape lagi...kan Ama kan...?Hehe..rajin datang blog aku...


** bagaimana pulak no. 3?
Ni pon kawan aku gak...peminat Harry Potter...huahua


** pendapat anda pada angka 4?
No. 4?Orang Cina kata no. 4 no malang...huahua...takde rrr...Afeefah orang yg spesel aku pggil kakak kat UIA...wlupon die same umo ngn aku..kan Feefah kan?


** kata sesuatu tentang orang ke 2?
Orang kedua??Ke orang ketiga?Pengacau hubungan orang?Takde2...sesaje je...zati juga kawan skulah lame aku...hehe...thanks korang!!! =)

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts!