Pages

April 18, 2008

Assalamualaikum!!!!
Wahwahwah....tak ku sangka2 yerk!
Nadzirah nak reveal aku nyer 'secret identity" .....!!!!
Tak per lahh,,nak reveal,reveal lah...aku dah penat menyamar......hehehehe....
anyway...ari ni aku nak citer pasal ape plak ye?Hmmm........Haa......
Semalam, waktu aku tgh taip 3 post aku tu...aku asyik terbersin aje!!!Kenape yer?Org tua2 kate...maksudnyer ade orang tgh ngumpat kite tu!!!Haaaaa.....(Pembaca:Alamak!Kantoi!!!!)Ooooo...pandai ngumpat pasal aku yer....tengok!Ari ni aku dah kena selsema!!!Huhu...kalu korang nak tau....(Pembaca:Taknak tau pon...)Ahhh..nak tau ke, taknak atu ke..aku nak tulis gak....Ari ni ...abang aku abis matrik....Maksudnyer...tak lame lagi die akan balik rumah!!!Huhu...tak tau la..ape perasaan aku...seronok tu seronok la sebab ade jugak org yg hampir sebaye dgn aku dlm rumah ni...(abg aku tua setahun je)...tapi yg tak best nyer...ade je die tak puas hati ngan aku..mesti ade bende yg dikomen nye....pasal rambut aku la...macam-macam!Tapi aku tak la balas balik...adik mithali la...hehehe...ye la...dulu waktu2 kecik2 kitorg rapat sesangat..beza setahun je...Aku ingat lagi...waktu tu aku 5 tahun die 6 tahun ,,kitorg gi taski yg same...waktu tu balik dari taski...selipar die masuk longkang...(Pembaca:Huih, brutal abang ko!)Tak de la...biase la budak nakal...longkang tu dalam, so die tak leh amik...sedih la....aku pulak yg tolong menangis utk die!!!Hahahaha...seliper die masok longkang, aku yg kluarkan air mata....ceh!!Macam tu la rapat nyer kitorang..hehe...Last2 die dapat la balik seliper die...ade org tulun amikkan...Haa...macam tu la cerite nyer....Tu je la kot!
Assalamualaikum....

2 comments:

  1. haha..teha!!cite slipar msuk longkang tu mcam ku pnah dgr aja....huk3....same cam cite arab psal adk bradik mskin kongsi ksut...spe pnah tgok cte tu msti pham + tau...ko x pnah tgok ke??

    ReplyDelete
  2. sori la yana...aku x penah tgk la citer tu....tapi criter ni citer btul tau!!!!Takde rekaan...!!!

    ReplyDelete

Share your thoughts!