Pages

April 21, 2008

What We Wanna Be...

Haha...macam pernah dengar je tajuk tu?...hehe...budak ex-501 maybe dah familiar kot....takpe....utk yg bukan kelas aku....bior aku explain...tajuk di atas adalah tajuk utk satu cerite yg aku buat utk kelas aku.....cerite tu dalam english....aku dapat bantuan drpd satu novel english yang bertajuk 'Angel and Demon' oleh Dan Brown...best gak citer tu....tapi skrg aku nak citer pasal criter yg aku buat sebanyak 30 pages tu....(kalau tak silap aku)....aku masukkanla nama bebudak kelas aku.....so...kat sini...I wanna say sorry..hehe...kalau ade yg tak pueh ati sebab watak die kat dalam citer tu tak cukup banyak macam org lain...hehe....so kat sini aku nak criter kan ape sebabnyer korg jadik tak puas ati ....hehehe....



1)Taufiq-Org tak puas ati sebab banyak GILER watak Taufiq dalam citer tu!!!Hehehe...jgn marah...aku dah jadik kan Taufiq watak utama dalam criter tu....sebab cita2 die nak jadi askar...hehe...

2)Farah-Aku rase ade org tak puas ati ngan watak die ni...hehe...sebab die jadik tebusan dalam citer aku tu....famous die...hehe...siap ade red supercar lagi!!!

3)Faqih-Hmmmm....sebab criter aku ni dimulakan dengan nama die kot?!Lagi pon die yg jumpe mayat President tu dulu...

4)Rafi?-Hehehe...sebab dalam citer ni die tu adalah Senator!!!!Hua.....dan die bakal dilantik jadik president!!!!Hua.....

5)Muhammad-Haha...aku suka babak die ni....ceh...konon jadik hero la...ingatkan mati last2....rupa2nyer patah tangan je....

6)Liyana-Hm...budak ni pulak famous sekejap sebab die bina bangunan P. Ramlee Memorial tu...hehe....die jugak telah menjumpai antimatter terbabit....

7)Rahman-Mungkin org tak puas ati sebab die ni kawan President kot...hmmmm...boleh la!!

8)Amir-Pasal die ni pulak....hmm...banyak giler pengetahuan pasal antimatter!Mane ko dapat sumer tu ha?!



Hmmm...pasal yg lain tu....watak tambahan je kot.....aku pon dah tak ingat la....hehe....jangam marah!!!!Ala.....komen la sikit pasal criter aku tu....ni tak...korg senyap jer....macam korg tak pernah bace la pulak......bagi komen tau!!!!Nak kutuk ke....nak puji ke.....nak cakap ape yg tak puas ati ke.....bagitau je...he
hehehe.....asalkan bagi komen...banyak banyak sket tau!!!!Hehehe....

P/s:Kepada yg bukan klas 501 tapi nak bace criter yg aku buat tu.....bgtau aku yer!!!

6 comments:

  1. hahaha...kire ak ni wtak 1/2 utama n 1/2 smpingan yek...huhuhuhu....ko tgok la...nnti ak mmg bina bgunan yg dhsyt2 n cggih..tggu!!!!

    ReplyDelete
  2. huh...
    taufiq...
    yela sgt...
    haha...
    mane citer 2,
    meh nak bace...
    cam best jerk...

    ReplyDelete
  3. salam tehah..
    rasanya nadz dh bg komen panjang lebar dlm email tuh...hehehe
    yg ni saja gatal2 nk tulih comment...x pa kan?hehehe...

    ReplyDelete
  4. ak x ske ngn watak ak!!

    haha..apasal rr setiap kali nme ak mst ade nme fizi!!

    bg la nme len..

    distribution utk semua watak x brp sekata..

    haha..mcm org pro lakk yg komen..

    yg tu je kot komen ak..kalo ade yg len..ak nmbh nnt

    ReplyDelete
  5. akmal x best! wahahaha.. watak aku pun x best! huhu~ watak cikai gile..
    tp nice job on making the cerita.. but i've high expectation actually on the cerita~ haha~

    ReplyDelete
  6. naseb baik ade jugak org yg bace citer yg aku tulis tu...huhu...thx!!!

    ReplyDelete

Share your thoughts!