Pages

April 24, 2008

My Brother Was Home

Hahahahahahaha......aku kembali....Sekarang ni aku ade kat umah farihah fazil la....esok MAK!!!!
Hehe...macam segan plak nak gi.....ala.....pegi je la...bukan ade pape pon kan....aku nak tulis pasal ape plak ni ye????Tak de tajuk la nak tulis......bagi idea sket!!!
Haaaa!!!!!!Biar aku citer pasal abang aku yer...hehehe.....

As you all know,my brother is one year older than me....so die baru abis matrik....bulan empat ni....die gi matrik perak!!!Die kate itu first choice die....kate nyer ade kawan die kat situ...lantak die la....
Pastu...die balik je kat sini...(Kuantan la tu..)...die pon citer la macamane besh nyer die dok kat perak tu....aku dengor jela....die citer pasal ada satu cc kat perak tu...dah la open 24 hour....siap ade bilik mandi!!!!dua komputer satu sofa....abang aku datang situ tengah malam ngan kawan die...pastu....sampai pagi....kalau die ngantuk, die tido je.....hahaha.....bayaran nyer cume seringgit sejam!!!!Boleh caye ke???huhuhu..mesti best kalau ade kat area kuantan ni kan!!!Huhu....
Anyway...sejak abang aku balik ni....adik laki bawah aku tu tak abis2 bcerite ngan die pasal game....hey adik laki aku ni...tak reti2 nak blajo ke????Abang aku pon support jela....yela...die kan lelaki....memang suka bab2 komputer n game ni....Pastu ade la abang aku install satu game komputer ni...name die o2 jam...main macam kena tekan ikut lagu...ade level die sendri...macam menguji kepantasan menaip la kot!!!Aku pon jadi cam minat gak game tu...hehehe....
Abang aku asyik2 crite pasal game je balik umah ni...aku senyap je...die borak ngan adik laki aku tu la!!!Aku gak yang senyap je....macam orang bodoh yang tak tau ape2!!!Huhu...anyway...dah budak laki macam tu...borak pasal game half life la....transformers la...macam2 la.....huh....
K la...sampai sini je......choauw lu....
Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts!