Pages

April 17, 2008

Kenape tak pegi interbiu MARA???!!!!

Hai...rajin betul aku posting kat sini ye!!!Mentang-mentang BARU bukak blog...macam -macam idea mencurah!!!Tibe-tibe je!!!!(Pembaca:Haaa...tau takpe!) Hehehe..takpela...aku tak pakse korg bace pon...hmmmm...kali ni aku nak explain kenape I didn't go to the mara interview...hahahahah...soalan cepumas tuh!!!Hmmm...nak jawap macam mane yer?Hmm.................................................(Pembaca:Hey,cepat la JAWAB!!!!) Ok...ok...jangan naik angin....sebab nyer......
First: Aritu waktu isi borang, mak aku yg isikan...aku main tunjuk2 je yang mane aku bekenan...Tup tup mak aku taruk course math & science...aku bukan minat sangat pon....
Second: Kalau korg nak tau...mak aku tak cakap ape2 pon bile aku dapat surat tawaran tu!!Macam die taknak aku pegi je?!
Third: Aku pon tak minat gi oversea...dalam Malaysia pon ade U ape!
Tapi la kan...rupe2 nye mak aku memang tak sokong pon kalau aku pegi....die risau....sebab aku ni pompuan!!!Hari tu die tgh borak ngan tok tiri die, aku ade kat tepi. Aku dengor le ape die cakap...bile tok tiri die tanye pasal aku...masukla bab tawaran mara tu...mak aku cakap macam ni....."Lega jugak bile die kata taknak pegi..yela, kite risau ke die, die tu kan perempuan..." Haaa...macam tu la lebih kurang mak aku cakap....lega jugak aku rase!Hehehehe....haaaaaa..itu je lah criter nyer....jangan tanye lagi pulak!Aku dah explain dah ye!!!
Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts!