Pages

April 17, 2008

'Projek'ku time cuti

Hmmmmm.....Korg mesti tertanye-tanye kan,ape yg aku buat waktu cuti nie?Especially the girls la...Hmmm...dah la aku tak pegi blajo kete, keje pon tak!aApe lagi nak masuk kelas komputer ke ape!Ish3x....teruk betul aku ni ye!Hmmm...tak pe la....aku jadik housewife je....yela...aku anak kedua...adik2 bawah aku semuanye pegi skolah....abang aku plak ade kat matrik perak.....so...aku la kena masak lunch sekali dengan dinner diorang!Yela...mak aku keje...ganti bapak aku yg sakit....bapak aku skarang dok rumah la...jadik drebar utk adik2 aku yg nak gi skolah...aku plak kemas2 rumah sket....hmmm....(Pembaca:Eh, takkan tu je yang ko buat kat rumah?Relax je nampak?)Ok...ok...hmmm..ade lagi....aku try jahit baju sindri!!!!Hahahahaha...nak tau baju tu menjadi ke tak?Hampir la....aku rase boleh la pakai...hehehehe....Lagi...aku try buat beg tangan....yang tu menjadi la...ala..sekejap je...aku buat dari seluar adik aku yang dah tak muat!!!Hahahaha...Lagi...aku try resepi baru...hmmm...aku try nak buat biskut sebenarnye...tapi tak menjadi!!!Hey...baran betul aku dengan microwave oven tu!Salah die la biskut aku rentung!!!(Pembaca:Aik?!Salahkan oven plak?Kaki tak pandai menari,dituduh lantai yang jongkang-jongket pulak!) Ehh...ape plak...betulla salah oven tu...hehe....Lagi ape yg aku buat yerk?Tak ingat la....dah la...tu je kot!Kalau aku ingat lagi nanti aku taruk ye!Sampai sini je...
Assalamualaikum!

3 comments:

  1. wah! teha kah ini? xkusngke shbtku ini brbkt rpenye dlm hal ehwal rmhtngga nih.. haha.. igt terer men plasticine je.. nnti ak aja ko wat kek plak eh..

    ReplyDelete
  2. Hahahaha....aku berlatih jadik bini org la....ni kire nyer aku dah berkelayakan la...hehehehe...boleh,boleh!!!bile ko nak bg aku resepi nyer???
    p/s:aku teringin sgt nak try wat biskut cip coklat and kek coklat...

    ReplyDelete
  3. cerita pasal wat biskut cip coklat tuh teringat plak nadz masa first time wat biskut sendiri+adik nadz yg no.2 tuh...
    che..terer la konon x mintak tolong mak...kluar2 oven hangus...tapi yg best tuh walaupun hangus still sume org makan sebab sedap!!!

    hahaha...anyway try ur best tehah in baking cakes and biscuits nih!

    ReplyDelete

Share your thoughts!