Pages

May 10, 2008

THE EVIL SIDE OF ME.....

Huahuahua....aku dah tumbuh tandok!!!!! Aku yang 'nakal' dah muncol!!!Hahaha.....Bukan sekarang la...dulu...sekarang aku dah 'siqah' sket!Hehehe...ni criter mase aku sekolah rendah dulu....haa...bior aku cerita kan...

Mase Darjah lima...aku ade buat satu perkara nakal la...ade dua orang classmate aku yang telah digosipkan antara satu sama lain.....namanye Mus'ab Umair dan Zety Hulwani...so...aku dengan nakal dan takde kerje nye telah menulis....Mus'ab Love Zety.....dalam satu strip of kertas....satu je!!!Pastu kawan aku yang bernama Nazihah telah nampak dan meniru ape yang aku lakukan...die tulis TIGA!!!Pastu kitorang selitkan dalam buku penulisan Mus'ab yang bakal dihantar oleh AJK BM....(lelaki!)....Pastu si Ajk BM tu cek la...buku dah cukup blom untuk dihantar....cek punye cek...die pon terperasan kertas yang kitorang selitkan tu...pastu ape lagi....
(Pembaca:Pastu mesti die yang report kat cikgu kan?!)...Tak...die join kitorang skali!!!Dia pon tulis atas lagi satu strip kertas....dengan tulisan nye yang besar...hehe....pastu die hantar kertas tu tanpa membuangnye ke dalam tong sampah!!!Arrgghh....timbullah satu spekulasi...kontroversi...hehe...Mus'ab dan Zety pon dipanggil oleh cikgu....pastu kitorang plak dipanggil oleh cikgu....tu yang aku nangis waktu kena brainwash tu...hehe.....Aku pon mintak maaf kat budak berdua tu...

Mase Darjah 6 pulak lagi nakal!Ade sorang budak tu...die budak lompat....nama nye sedap...Ahmad Fahmi...kalau tak silap aku....tapi aku pegi panggil dia 'Budak Gila!!!'...Ya Allah....
teruk betul aku ni ye!!!Tak matang lagi mase tu...hehe...anyway...yang peliknye masa darjah 5 aku kawan je dengan die...naik darjah 6 terus jadi benci plak.....haisshh...pastu...setiap barang budak gila tu aku tak brani sentuh...aku akan cakap "Anthrax!!!!" pada barang die....huhu...jahatnye aku..atas alasan die suka giget barang die....hehe...pada satu ari tu aku berasa amat jahat....aku tarok gam kat meja die....(Pembaca:Huih!Kejam gile ko!)...Aku tak matang lagi mase tu...bile die sampai je kat meja die...die pon marah2...pastu die jeling kat kat aku wooo....hehehe...

Bukan die sorang je yang jadik mangsa aku mase darjah 6....ade lagi sorang...nama nya Najib ke...Nabil ke ape ye?Lupe dah....Nabil kot.....die dok sebelah aku dalam kelas....so aku slalu la buli die...aku amik pensel picit die(satu2 nye yang die ade)...pastu aku sorok....die tak sedar aku amik tuh!!!Bile die perasan pensel die ilang...baru aku pulangkan pada die...hehe...Aku tak brenti takat tu je...aku buat camtu hampir setiap ari!!!Dan aku akan pulangkan pensel die lepas mase rehat....tujuan aku buat camtu..ntah la...pastu kan...die tanye aku..."Nape la ko suke wat camni kat aku....?"....aku tak jawab..tapi aku jawab dalam ati...ntah...la....tapi kalu budak Saufi lagi sorang ni ade...aku buat kat die pulak....Si Saufi tu dok sebelah kiri aku dalam kelas...tapi die slalu tak de sebab die sakit....haa...tu la cerite nyer....

Aku pernah cerite pada Mashitah n Muhsonat waktu first2 masuk Kisas n jumpe diorang....diorang pon kate aku kejam....persoalannye....kejam SANGAT kah aku pada waktu itu???

10 comments:

  1. haha
    tergelak bercampur ngeri(just kidding)
    tp besa la budak2
    klu budak tuh baik je tak aktif sgt tak normal plak nnt...
    haha

    ReplyDelete
  2. Sekarang da matang ke?

    ReplyDelete
  3. hahaha..teha, lawak ar..anyway, klu mahir jd dak 2..mmg xnak kwn ngan teha da..suke buli org..hu3~~

    ReplyDelete
  4. teha...
    thats normal as a kidz...
    how about now??ok?

    ReplyDelete
  5. Aku to aiman:
    Haha...tapi sekarang ade gak budak kate aku hyperaktif kat asrama...

    Aku to dhamirah n muhd 501:
    skrang dok umah jadik kakak kpd 4 org adik...takkan tak matang lagi kot...

    Aku to mahir:
    jangan risau...skrang aku dah tak camtu dah...hehe...

    ReplyDelete
  6. memang kejam pon...aku ms bdk2 xde plak prngai cmtu...aku diam je...tp bdk2 mmg x matang kan? (ape soalan ni?)

    ReplyDelete
  7. huh!
    seram aku ade classmate yg mcm nie...

    btw, skrg dh mtg ke??
    hu33

    ReplyDelete
  8. hau333...leks..ak pn gtu gak dlu..hahaha..siap men gduh ngan boys lagi....ak ajk die btmbuk ape daa....bkn ape mmg kecik2 ak nih tomboy..skang???haks...

    ReplyDelete
  9. uih.. ape mOtif kO buat sme tuh?
    agk kjam jgk la teha even kO xbrape mtg lg tyme tu.. huhu..

    takOt lak ak.. hak3..

    ReplyDelete
  10. Haha...aku pon tak tau napela aku kejam sangat dulu yer....

    Aku dah tak sekejam tu lagi dah...

    Tapi kalau korang memang buat aku naik hangin,aku akan buat camtu...hehehe...(Gelak jahat)....

    ReplyDelete

Share your thoughts!