Pages

May 6, 2008

HAAACCCHHOOMMM!!!!!

(Pembaca:Woooo...ape ni?!Masuk masuk terus BERSIN?!)....Ok....I'm sorry....lame aku tak bukak mende ni sebab aku tak sehat sket la....demam n selsema n batuk n sakit org pompuan...hihi..dari 2 minggu lepas lagi tau!Takpe....aku boleh bersabau......so sekarang ni aku rase sehat sket la...alhamdulillah......
Tapi malangnye aku nak bitau korang....(Pembaca:Kenapa,blog ni akan ditutup ke?Yay!!!!)...Huh...seronot ye!!!Tak...aku tak leh layan blog sangat sekarang ni.....sebab mak aku tak bagi main internet sangat....menambah bil telepon je....lagi pon abang aku pon nak main gak komputer ni.....aku plak nak sambong main Halo...O2 jam...hehe....tu la....sampai tak sempat nak customize aku nyer blog ni......
Sebenarnye aku ade citer menarik untuk diberitahu kepada korang...tapi bukan sekarang la.....tunggu post seterusnye ye!!!!Tajuknye.....Air Mata Mengalir...~huhu...~
Aku chow lu...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts!