Pages

December 29, 2009

otak da mengong

Untuk pengetahuan korg,ini ejaan tulisan aku tnpa diaedit atau backspace ketikak aku semalaman tak tido melayan budak filipine mane tah dalam ym wan...

otak tgah bengoing ye..harap maklom.pale otak pening2 lalat
lalat pon takmo terbang atas pale aku agakmnye
aku garu2 hidung yang tak gatal.sambil tengok wan n fah yang ade atas tilam enak dibuai mimpi,(yeke mimpi)
aku pandang screen computer.aku tnye,"wey,bile ko nak tido?"
aku tak taula aku tnye soklan tu pada computer,taua pada diri sndiri.
hmmmm,,,,mcmni ke gaya otak yg dh mengang?
hmm...
tingakp wan buakka luas22..bg abgin sejuk masuk.
bilik wan senang msuk nyamnuk.aku la yg slalu jdi dermawan pd nyamuk2 tuh
nyamuk2 tu pon tak kesah jd pngemnis
mata berat mcm lori satu tan,tpi ntah takley nak tututp sbb hati kata mcm tu.
hati kawal 70 % of our movement
takpe2,kemas teha,kemas,toksah pdulik group lain
(ape ni??)
sori2...trmengigau buat chem lab tadi pgi)
penat nak kire weight sodium hydroxide..
mata aku dah trkatup2 dah.haish,jgn!!!
aku nakbuat ape ni?dgar bnyi alarm org len psg.
arghhh...i need a blkue sjyn vacation/
dah2 la tu...berenti bleh tak??
heysh...taktaula bile ko dpt lptopt ti
nntah jd cmni gak!
no,no,no......yup,bhu dah sengal2 ni
tak elok buat slalu...katenye nnti ceooooooooooooooooooooo
opss...tgok,ape dah jadi...takleh buat slalu,nnti cepat tue..
huhu...dah la wey,chow!!!

1 comment:

Share your thoughts!