Pages

December 31, 2009

Buli belasah budak!!!

Assalamualaikum.Dengan nama Allah yang Maha Penyayang lagi  Maha Mengasihani.
****************************************************************

"Aku ini seorang ketua!"(ecececececece...mnyampah aku dengar!)
Bukan ketua apa sangat pun...~
Cuma rasa boleh memerintah dan memberi arahan sikit je...wahahahaha
Dan aku cuma berani buli kepada 3 orang sahaja dalam hidup aku!hehe

Yup, aku cuma berani 'belasah' 3 orang je..wahaha
Nak tau sape 3 org tu?

1) Adik lelaki bawah aku


2)Adik pompuan aku yang kedua


dan 3) Adik lelaki aku yang kedua

Sorry rr gambar buruk, gambar asal aku cut nak buat famili photo)

Yup,those three person. Who are they? They are adik2 aku la,sape lagi?
(Pembaca:Bukan adik ko ade 4 ke?)
Ha'ah ade 4,tp yg lagi sorg tu...ermm,biar abang aku je la yg bg arahan...

Yang adik aku bawah aku tu,aku ngn die sengal sket!
Dulu mase balik raya, kitorg sume akan ade balik beraya di rumah
(aku,abang aku ngn adik aku ni dok asrama)
Aku sampai umah paling awal,pastu abang aku
Adik aku yang ni sampai umah paling lmbat
Aku ni kalau kat rumah aku memang akan senyap je(aku bkn jenis bnyk mulut ye!)
Kecuali kalau cakap ngn bapak aku
Mmg aku akan senyap je..ye la, nak cakap ape?Hmm...
Tapi bile dia ni balik
Aku jadi sengalla~haha
lgpon aku ngn adik yang yang ni brani pulas2 tlinge sket (pulas2 manja ok!hehehe)
Bleh blasah2 sket...die pon nmpak cam tak kesa je~layan!!!heh
otak pon same gila2 macam aku!Yoo!mmg best

Yang adik pompuan no. 2 ni plak die baik hati sket
Bleh la nak mntak2 tolong,arah2 sket
tapi agak pemalas gak!haha~Adoi..adik2 aku ni

Yang no.3 ni plak..nakal!!!Arghh...kdgkala bleh saket ati ngn die!!!
Pandai mnjawab!!Tak reti nak tutop mulut! Isyq3x...
Tapi setiap kli tyme aku blik umah
die mesti cam excited terlebih plak
peluk2 aku ke ape ke (pelik adik aku ni)
ngan adik aku yang bongsu ni aku bleh blasah2 sket,bleh maen gaduh2 sket
bile nak mngarah die ni kene tengking sket baru nak dgar...
haha...kantoi suke mnengking ek!garang tak aku??
mane ade aku suke tengking...kan aku senyap je kat umah...
(jgn takut plak ngn aku lepas ni yerk!)

Kenapa aku berani bagi arahan kat 3 org ni?
Sebab wlupon aku bg arahan ke,pulas2 tlinga ke,gadoh2 ke
diorg tak benci aku,tak lari drpd aku,tak pandang pelik pada aku
Rasa geram kt aku tu ade la gak kdgkala bile aku bg arahan nieyh
rase mcm nak halau je aku kluar umah ek!
Tapi "Air dicincang takkan putus"
slama-lamanya aku tetap akan jadi kakak korg kan!Wahahahaha...(macam jahat je)

2 comments:

  1. salam , biasa la tu .. adek bradek..
    yg penting same2 happy, gaduh ke mara ke skejap je kan..diorg yg menceriakn hidup kite

    ReplyDelete
  2. yup...haha...carik2 bulu ayam..lama2...

    ReplyDelete

Share your thoughts!